torsdag, augusti 31, 2006

Nollningen igång

Triumf, så här långt och vi som är huvudansvariga för amöbaveckorna ht06 är supernöjda. Dagens phadderutdelning samlade bra bit över 100 amöbor och phaddrar som samtliga var mycket glada. Det känns superkul att äntligen vara iång på riktigt, imorgon fortsätter det med grillning i Ekonomikumparken. Imogon börjar också allvaret, ska vara i plugget 830 för registrering men innan dess ska jag helst hämta papper som vi glömde nu på kvällen.

Vem hade kunnat ha en aning om att jag skulle kunna sklä ut mig till legolas i sagan om ringen me peruk och allt, mina kollegor i amöberiet men förmodligen ingen annan. Igår presenterade vi oss i klassen och gjorde entré till en minifilm, det första jag gjorde var att snubbla framför de nästan 200 som satt i salen. Efter att ha fallit pladask på det hala golvet så har jag en bit till att göra bort mig ännu mer. Nåväl, trots fallet gick allt bra och mer utklädda nolleledare än oss får man leta efter. Bilder kommer när jag har mer tid. Efterhand kommer det också finnas på globy.se, (där man måste vara student) under klubben "amöbaveckorna ht06".

Inga kommentarer: