fredag, februari 16, 2007

Inte ens nära på duggan

Som förväntat klarade jag inte duggan idag. Ska försöka ta med mig erfarenheten och gå vidare. Erfarenheter: 1. Rättningen är ordagrann 2. Precis som vanligt avspeglar resultaten förberedelserna. 3. Nästa gång har jag inte fel på antidoten till heroinisten som tagit en överdos

Nu var den missade duggan inget att gråta över utan bara något att reflektera över. Precis som innan vi fick se frågorna hävdar jag med en dåres envishet att de 2 % bonus som duggan kunde ge inte kommer behövas. Att nå de 60 % som krävs på tentan kommer förhoppningsvis gå bra ändå.

Fredag! Nu är det helg och jag ska jobba fre-lör. Det brukar vara lite kul och dessutom får man god mat som tack för hjälpen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Din logik är intressant. Hur kan en underkänd dugga indikera att tentan kommer att gå bra?