lördag, februari 24, 2007

Gymansiehelg

Lördag eftermiddag har passerat och jag har sagt hej då till de gymnasieelever som fick bo i min korridor. Hämtade de i torsdags och följde med dem till BMC i fredags. En lunch på Gröne orm men annars såg jag inte skymten av dem då de var på föreläsningar medan jag fixade med annat. Framåt kvällen blev det lite biljard tilsammans med några andra gymnasieelever och även om inte det resultatmässigt gick som den i sådana fall aningen tävlingsinriktad undertecknad ville så var det ett nöje. Middag och en mycket splittrad utgång på stan. Nu vet jag iaf hur det ser ut på Escobar. Ett stort minus för allt glassplitter på golvet (även om det finns på alltför många andra ställen också) men ett ännu större plus för att en alkoholfri drink som var prisvärd, endast en selma.

Upp i ottan idag såg jag hur svenskarna bokstavligen föll bort från medaljstriden i skid-vm men turen vänder kanske i nästa lopp. Efter det bar det av till Pharmen i fyra yrkeslivspresentationer och jag blev ännu mer överrtygad om att det här en bra utbildning som passar mig! Tacos till lunch, hem och hämta väskor och hej då. Därefter en liten jakt efter present på stan. Närsomhelst nu ska jag iväg på inflyttningsfest hos N och J. Ha det bra

1 kommentar:

Anonym sa...

weeey. Ni verkar ha så mkt att göra däruppe så jag får väl aldrig nå besök härnere? :P