måndag, december 18, 2006

Punkt för i år och några för nästa

Året närmar sig sitt slut och idag var sista dagen med föreläsningar. Pasande nog berörde den tarmrörelser och det kan ju behövas nu när det är dags för julmaten, alltid lika gott!

2006 var året:
  • då jag åkte mindre antal mil i bil/buss än jag gjort tidigare
  • då jag rekordmånga gånger har lagat min egen mat
  • när Kenneth ställts i beredskap med BC03. En tredjedel har redan varit i Kosovo.
  • jag var med och ordnade två stora fester och hela nollningar för nya farmacistudenter
  • jag engagerat mig i studentkåren och sitter som studeranderepresentant på BMC, och "hustomtar" på Pharmen
  • då mina skulder ökat med runt 200 % men lån för att plugga är ändå ett sunt system

21:

  • fyller jag i morgon
  • innebär att jag får köpa alkohol i USA (vad har jag för glädje av det här?)
  • vill man gärna få om man spelar blackjack, det gör inte jag

2007

  • har många nya möjligheter
  • Kenneth letar sommarjobb
  • kommer nya, tänkvärda liksom lättsamma inlägg på http://kennethjohnson.blogspot.com
  • är året då det kommer ytterliggare någon bild, men detta fortsätter vara en läsblogg

Tack alla ni som läser, ni som fikat, festat, jobbat, pluggat, bott med mig. Ni som delat med er av tankar, erfarenheter, färdigheter och tid. Tack för att ni bidragit till att göra 2006 till mitt roligaste år hittills.

Behöver inte uppfinna hjulet från början när andra skriver så bra

Imorgon börjar det så här: http://viktoriag.blogg.se/151206101356_hooray.html men efter det får jag åka hemhem:)

Sedan hoppas jag nästa år fortsätter som slutet av denna krönika:

http://johansvh.blogspot.com/2006/12/2006-har-verkligen-varit-mitt-r.html#links

Livet är fantastiskt!

God jul och gott nytt år!