tisdag, december 12, 2006

Framtiden finns ju här!

Använde trådlöst LAN (wLAN) för första gången idag, att det fungerade förvånade inte men att hastigheten var mer än 5 gånger högre än det jag har i studentrummet här i uppsala var till stor glädje. Det var verkligen kul att det fungerade så bra!
Dessutom är vi lovade en utbyggnad av wlan på bmc, kanske inte värt pengarna idag men en säker framtidsinvestering enligt mig:)
Anledning att jag tog med mig datorn till skolan var att vi skulle gå igenom våran fysiologiredovisning inför imorgon. Då är det dags men tydligen är examinatorn medgörlig och efteråt väntar i praktiken jullov även om det återstår ett par föreläsningar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så, när kommer mobilnätet på plan 0? ;)

Kenneth Johnson sa...

När du kontaktat din operatör och bett dem stråla oss!

Anonym sa...

Ingen strålning på mig tack.