söndag, juli 15, 2007

Så ska det...

Så ska det inte stavas..... dr. Rogge's förnamn som jag skrev i mitt föra inlägg, ni får hemskt gärna kommentera, anar inte vad kul jag tycker det är oavsett vad ni skriver (så länge ni följer netikett, annars kommer jag plocka bort det, vill ju inte ha några onödiga problem á la Bildt(risken är ju liten eftersom det inte är så många kommentarer här men jag gillar att reservera mig när jag inte har något bättre att tänka på).

Så ska det inte gå till.....när en längdhoppare byter om på innerplan och får ett spjut i ryggen, i en Golden League-tävling!!!. Ändå har väl grenen sitt ursprung i att man jagat med spjut. Tur att det inte gick värre än vad som nu skedde men missat VM blir de med all säkerhet för den franske atleten.

Så ska det inte behöva vara. Håller kontakten med några i min korridor via facebook.com. Jag menar ny teknik i all ära och jag gillar verkligen it, telefoner och sånt egentligen. Irriterar mig bara lite när det inte planeras "man kan ju ändå ringa" som hur gjorde man för 15 år sedan då?Jo men att lyckas hålla kontakten är många plus och det finns ingen som jag inte hejar tillbaks på men internet för mina korridorare, HALLÅ vi delar faktiskt kök!

Så ska det väljas, knappt någonting alls planerat i sommar och så hamnar två möjliga resor samma helg. Bör planera snart så att åtminstone en blir av.

Så ska det köras gocart, förmodligen på torsdag, många år sedan sist. Jag kommer ihåg att det mest var karusell den gången men nu har jag ju lärt mig köra en vanlig bil så det borde vara lite stadigare (kan relateras till flera kroppsmått också, inte odelat positivt) den här gången.

Så ska det vara, gångvägarna mot Uppsala högar är super för en joggingtur (el. promenad, cykeltur) särskilt de sista kilometerarna på grus. Helt underbara, idag var det första vändan dit på länge, några gånger till ska det nog bli innan formen sviker, vilket kanske inte så märkligt verkar sammanfalla med terminsstart. Hoppas jag lärt mig något till i år..

Inga kommentarer: