söndag, april 15, 2007

Städfest, fest o städning

I torsdags hade vi som städat i dag i höstas städfest. Missad innebandy men dansgolv fungerar kanske lika bra. Efter uppvärmning på Pharmen blev det besök på preklin så nu har varit på öpnna läkarfesten en gång, osäkert om det blir en gång till.

Fredag var en lugn dag efter att ha tvingat upp mig till min seminarietid, lite fixande men annars bara lugnet före stormen (förlåt, onödig klyscha igen).

Det är så kul när det händer mycket, igår var det festdags i Stockholm, helt tokigt kul att festa loss med kompisar från gymnasiet. På pendeln i mot stan kändes det verkligen studentskiva... men lite "vuxnare" känns det som vi blivit på gott och ont men förmodligen är det mest bra.

Värsta servicen med frukost och skjuts till stationen gjorde att jag fortsatte det glada humöret och for till städdag i Uppsala på Pharmen. Många timmars arbete senare ser jag en del som inte blev gjort men med gott grillat i magen och tomt som är sommarny kan vi vara nöjda med allt vi gjorde! Tack alla som hjälpte till! Jag påstår ibland att "alla är ju bra på något"- tvivlar lite på om det är ett gott omen att jag vann pappersflygplanskampen ... trodde verkligen inte att det vara min talang (?)

Inga kommentarer: