onsdag, maj 07, 2008

Life update

Nu var det länge sedan jag skrev någonting. Diverse andra göromål och vårens intåg har kommit imellan. Ett av mitt livs intressanta dygn avslutades igår kväll. På mindre än 24 timmar fick jag besked om ett sommarjobb, och kallades på intervju på ett annat (återkommer om vilka uppdrag det är när det är aktuellt). Dessutom fick och tog jag till vara på chansen att teckna mitt första lägenhetskontrakt, en etta i nybyggda majklockan (Flogsta) med inflyttning i oktober. Som om inte det vore nog blev jag vald till Farmacevtiska Studentkårens "vice ordförande med ansvar för utbildnings- och studierelaterade frågor". Det uppdraget börjar den 1 juli och även om första månaden bör bli lugn sätter det redan nu igång med inlärningsperiod. Jag ser mycket fram emot ett spännande år och vill även tacka de som redan nu stöttat mig längs vägen.

För er som senaste veckan sökt på trädgårdsfesten, Uppsala så äger den rum på Pharmen på lördag. Det är släpp 23-03 som kostar 60 kr. För att hitta dit se www.farmis.se

2 kommentarer:

Anonym sa...

Coolt, vi vill veta mer om dig och mindre om apoteket! Berätta nåt coolt om dig själv =)
// Tjejjerna

Anonym sa...

Grattis igen, vicut är kårens roligaste ämbete;)