lördag, juni 02, 2007

Skygglappar hjälpte inte

Jag skulle ju inte bry mig om MATCHEN mellan Danmark och Sverige ikväll, försöka plugga lite till. Haha det gick väl sådär... lyssnade på hela andra halvlek och danskarna hämtade upp och kvitterade. Det är säkert lika spännande att lyssna på radio men de snygga målen får jag se först nu när matchen är slut eller åtminstone avblåst occh avbruten. Uefa.com skriver "- With a minute of the 90 still to play the match has been abandoned and the result will now be confirmed following an investigation by the UEFA Disciplinary Committee upon receipt of the referee and delegate reports." Det verkar bli så att Sverige tilldöms segern, men frågan är om det finns vinnare när man tvingas bryta en match p.g.a. en "supporters" beteende?

Sedan måste jag ock så tipsa om min kursare M:s sida www.sideblow.com, mycket nöje!

2 kommentarer:

Kenneth Johnson sa...

"EM-kvalet i Parken slutade i kaos och förvirring. Domaren Herbert Fandel attackerades av en åskådare och bröt matchen. En skandal för dansk fotboll." citat tt.se

Nej, det är en skandal för europeisk fotboll även om det är extra tungt för danskarna. Det är alla uefas medlemsförbund som ordnar ett annars så uppskattat evenemang som fotbolls-EM-.

Anonym sa...

tackar för länkningen.. :)

håller helt med om fotbollsfiaskot!