måndag, oktober 23, 2006

Dag för utflykt

Idag gjorde jag en slags miniutflykt och cyklade till Boländerna, var inne och kikade på bauhaus, men det var hos Sallén som det blev kantiga lysrör till kårhuset. Miniutflykten tog även vägen över centrum där jag efter visst promenerande insåg att butiken flyttat. En tröja lyckades jag iallafall komma över, innan jag svängde åter uppför ackisbacken och lämnande lysrören, för avsluta med att cykla hem.

En större utflykt ska några av de andra i BC 03 iväg på. Idag flög de ned till Kosovo. Lycka till med allt! Läs lite mer på http://www.mil.se/index.php?lang=S&c=news&id=34403.

Mikrobiologi med massor av bakterier och virus står på schemat någon vecka till. Ska försöka skriva mitt pm-arbete om ebolavirus också, det kommer vara klart i tid, för att det måste.

I helgen hjälpte jag till och lagade mat åt spexfolk, i gengäld blev det inte så mycket snickrande på dekoren eller skolarbete, ganska mycket att fixa med nu.

Om jag verkar aningen stressad såär det ändå, än så länge, bara kul med lite stress. Skulle det bli för mycket så är det bara att inte försöka oroa sig trots allt för även om det är molnigt kommer solen vara ovanför horisonten imorgon :)

"Var glad för mindre"

1 kommentar:

Anonym sa...

Tja kenneth! Erik här... Hoppas allt funkar för dig där uppe i norr =)

kolla in min blogg med vettja: http://parkgatan.no-ip.org/blog

Ha det gott!